Müdürün tiyatro oyununu kimler görmezden geliyor

DüzceSonHaber

Müdürün tiyatro oyununu kimler görmezden geliyor
5.09.2022 - 16:20
Güncelleme 5.09.2022 - 17:14
Haber Merkezi
17

 

Çilimli Anadolu Lisesi müdürü Mevlüt Uçarcı’nın evrak üzerinde tiyatro ve drama kursları açtığı, bu kurslar üzerinden kendisine ücret tahakkuk ettirdiği, ayrıca kar tatili sırasında kendisini kursta görevli göstererek haksız kazanç elde ettiği iddia edildi.

Çilimli Anadolu Lisesi Müdürü Mevlüt Uçarcı’nın okul bünyesinde kağıt üzerinde tiyatro ve drama kursu açtığı, bu kurslardan kendisine çift yevmiye yazdığı,  ayrıca resmi tatil günlerinde ve kar tatillerinde de kendisine ücret tahakkuk ettirdiği,  motorlu taşıtlar kursunda olduğu günlerde de tiyatro kursunda görünerek kendisine ücret yazdığı iddiasıyla soruşturma açıldı.

Çilimli Anadolu Lisesi’nde görev yapan okul müdürü Mevlüt Uçarcı, 25 Aralık 2021, 12 Şubat 2021, 26 Mart 2021 tarihlerine denk gelen Cumartesi günlerinde motorlu taşıtlar sınavında komisyon üyesi olarak görev aldı. Ancak Uçarcı’nın bu tarihlerde Çilimli Halk Eğitim Merkezi tarafından açılan hayat boyu öğrenme kapsamındaki drama kursundan da ek ders ücreti aldığı anlaşıldı.

Okul Müdürü Mevlüt Uçarcı’nın bunlarla birlikte Düzce Valiliği’nin 10-11 Mart 2022 tarihinde ilan ettiği kar tatilini takip eden cumartesi ve Pazar günlerinde valilik tarafından tüm kurslar iptal edilmesine rağmen drama kurslarından kendisine ücret tahakkuk ettirdiği, yine hafta içi öğrencileri derslerden alarak ders saatinde kursa götürdüğü, kurs saatlerine uymadığı tespit edildi.

Yapılan tespit üzerine Okul Müdürü Mevlüt Uçarcı hakkında soruşturma başlatıldı. Disiplin soruşturmasını inceleyen komisyon iddiaların gerçekliliğini ortaya çıkartıldı ve hakkında 4 kademe ilerleme cezası verildi. Adli olarak Uçarcı hakkında resmi kurs defterlerini başkasını aldatacak şekilde gerçeğe aykırı olarak düzenlediği anlaşıldığından soruşturma açılmasına, idari yönden Uçarcı’ya bir daha kurs öğretmenliği ya da öğreticiliği verilmemesine karar verildi. Mali yönden ise Uçarcı’nın kurslardan elde ettiği ücreti faiziyle geri ödemesi istendi.

Uçar hakkında iki kez toplanan disiplin kurulunun adli soruşturma açılmasına yönelik önerisine karşın 18 Temmuz 2022 tarihinde Çilimli Kaymakam vekili olarak görev yapan Cumayeri Kaymakamı Haluk Çakmak, adli soruşturmaya izin vermedi.

Tüm iddialar disiplin kurulu tarafından ortaya çıkarılmasına rağmen kademe ilerleme cezası alarak yöneticilik yapması mümkün olmayan Uçar, bu kez Cumayeri Çok Programlı lisesine müdür olarak atandı. Ancak bir süre sonra Uçarcı’nın, Cumayeri’ne atanması geri çekildi.

Yine Uçarcı’nın, açtığı kurslardan belge alan öğrencilerin belgeleri 18 yaşından küçük çocukların veli izni alınmadan kursa tabi tutulduğu gerekçesi ile iptal edildi.

Yaşanan tüm olaylara rağmen öğretmen olarak bir okulda görevlendirilmesi gereken Mevlüt Uçarcı son olarak 15 Temmuz Şehitler Anadolu Lisesi’ne müdür yardımcısı olarak atandı.

Eğitim camiası içerisinde büyük rahatsızlığa neden olan konu hakkında, aldığı cezalara rağmen hala yönetici olarak görevine devam eden Uçarcı’nın tüm gerçeğe kavuşmuş iddialara rağmen yönetici olarak kalmasının nedenleri merak edilmeye başlandı.


Editör: D. Son Haber

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Düzce Son Haber (www.duzcesonhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (17)

  • Hızlı ve Öfkeli
    Hızlı ve Öfkeli
    9.09.2022 19:35

    Yalnız başına mı yaptı bütün bu pislikleri sanıyorsunuz? Tabi ki değil. Milli Eğitimdeki diğer uzantıları da bilinmesine rağmen, hem siyaseten hem sendika tarafından kapatılmaya çalışılıyor. Ama pislik, kapatmaya calışanların üzerine en önce sıçrayacaktır. Çünkü bu kişiler pisliğe en yakın olanlardır. Baska tuhaf olan şey de bu adam memuesen sitesinde milyon parayı yönetiyor. 20 Tl'ye tenezzil eden ve bunu alışkanlik yapmış kişi rahat durur mu? Allah bilir oradan neler götüruyor.Ama hrkes memnun

  • Mızrak
    Mızrak
    8.09.2022 19:29

    Gereğini bekliyoruz ve kimse kılını kıpırdatmıyor. Bu Müdür yalnız değil. Suç ortakları kendilerini kurtarmak için kimleri araya soktu, kimler kimleri aradı. Bu iş pis patlayacak. Bu arkadaş en masumu. Bu müdürü de sus payı olarak görevde tutuyorlar. Bu iş kapatılamaz. Çünkü bu mızrak bu çuvalı her türlü deler. Hem de önüne geleni. Basın da bu işin peşini bırakmaması gerekir. Bu namuslu insanların namus borcu olsa gerek. Suçu işleyen kadar onu kollayan da suçludur. Bu devlet sahipsiz değildir.

  • Eğitimci
    Eğitimci
    8.09.2022 17:05

    Bunlar hoş şeyler değil, atayanlar kimlerse, işi suistimal edenler kimlerse mevki ve makamı ne olursa olsun ilin kurumun başındakiler de dahil bunun hesabını vermeli, bence görevden alınmalılar. Yoksa bu plav daha çok su götürür. Bu makamlar Allahtan korkan adil ve görevini yapan dürüst insanlara emanet edilmeli. Üç günlük dünya için fırıldak olmaya gerek yok. Birileri ricacı olmuş anlaşılan ki makam sahiplerine bütün itibarını ortaya koyup bir sahtekarı korumaya çalışmışlar durum bunu göster.

  • Eğitimci
    Eğitimci
    8.09.2022 17:05

    Bunlar hoş şeyler değil, atayanlar kimlerse, işi suistimal edenler kimlerse mevki ve makamı ne olursa olsun ilin kurumun başındakiler de dahil bunun hesabını vermeli, bence görevden alınmalılar. Yoksa bu plav daha çok su götürür. Bu makamlar Allahtan korkan adil ve görevini yapan dürüst insanlara emanet edilmeli. Üç günlük dünya için fırıldak olmaya gerek yok. Birileri ricacı olmuş anlaşılan ki makam sahiplerine bütün itibarını ortaya koyup bir sahtekarı korumaya çalışmışlar durum bunu göster.

  • Hayati Şems
    Hayati Şems
    8.09.2022 13:37

    Sayın ilgililer ve yetkililer, bu suçu işleyen şahsa neden gereğini yapma yerine ödüllendirir gibi merkez okula atamasını yaptınız? Belli ki bir yerler tarafından korunuyor. O zamanda ne karşılığında? diye soru akla geliyor.

  • kılıksız
    kılıksız
    8.09.2022 10:32

    Bu adamın tipini görseniz anlarsınız zaten yediği haltları. Memursen sitesindeki yobazlar da tuttu bu adamı yönetici yaptı. Ne güzel.

  • Seyfi
    Seyfi
    7.09.2022 18:05

    Bayağı drama kursuymuş. Peki soru şu; dört kademe ilerleme cezası, resmi evrakta sahtecilik...vs... bildiğim kadarıyla bunların sabit olması özellikle de resmi evrakta sahtecilik, "memuriyeyyetten men" cezasını gerektir miyor mu? Ama Müdür bey Merkezde daha büyük okula gönderilmiş. Allah Allah, anlaşilması zor. Çok mu torpilli acaba?

  • Fazlı
    Fazlı
    7.09.2022 17:20

    Teşekkürler Düzcesonhaber... Her tür alengirili işe atlamayı sanat bilmiş ve kendilerini Düzcenin sahibi numarası yapan görsel ve yazılı basının güzide temsilcileri acaba neden bu önemli haber karşısında ölü numarası yapıyorlar? Demek ki Devleti dolandırmak fazlaca ilgi çekici değil. Bahse konu bu kişinin behamahal hem adli hem de idari açıdan gereğinın yapılması icap eder. Yoksa yol olur, namuslu insanlara zulüm olur, yapanın yanına kâr kalır. Ilgili ve yetkilileri tekrar göreve davet ediyoruz

  • Âkil kişi (2)
    Âkil kişi (2)
    7.09.2022 17:11

    Bak sana bir şans sunalım. Sen de en azından bir kerecik olsun adamlığınla anılırsın böylece. Hani seni sendikanın prensi falan diye gazlayıp her tür pis işlerini yaptırıyorlardı ya, şimdi sende bunun öyle olmadığını anlamışsındır diye düşünüyoruz. Seni gazlayanları, seni aslında sendikanın prensi değil tetikçisi olarak kullandıklarını ifşa et. Yoksa ihale yek başına sana kalacak ve her kullanılan gibi kendini çöp sepetinde bulacaksın. Kullananlar ise kendilerine yeni maşa bulacaklar,tercihsenin

  • Âkil kişi (1)
    Âkil kişi (1)
    7.09.2022 14:08

    Mevlüt arkadaş yeni mesleğin hayırlı olsun. Yek başınamısın yoksa ortaklarla mı götürüyorsun. Mesela memursen site yönetiminden ne kadar sövüşledin ve oradaki ortakların kimler. Sen bütün bu yüzsüzlükleri yaparken seni merkez okula idareci olarak göndermek ve adli soruşturmaya izin verilmemesi için canhıraş çaba sarfeden kiymetli sahsiyetler kimler. (tabi bilenler biliyor) Bak Mevlüt arkadaş seni pis işlerinde kullananlar, kendilerini bu işten sıyırmak için seni satacak hatta hiç tanımayacak.

  • Yolcu
    Yolcu
    6.09.2022 22:06

    Bu sahis ayni zamanda bir sitenin yoneticisi ve yillik 1.700.000 tl lik butceyi idare ediyor.vay geldi onlarin haline.bu arada o siteye yonetici olmak icin sitenin kurucularina ve eski yoneticilerine olmadik iftiralarda bulunmustu.4 yildir hala o yonetyicileein hirsizligini aciga cikaracak.bak mudur arkan acilmis millet iftira atacagina az durust ol

  • Müdür Beyin yeşil kürkü
    Müdür Beyin yeşil kürkü
    6.09.2022 16:21

    Vay Mevlüdüm. Sen neymisşsin be abi! Her tür türlü ortamda cukka, ha. Aferim, aferim. Her donemin geçerli mesleğidir. Güzelmiş. Bu okuldan götürdüklerin. Paranın hası memursen sitesinde. Eli kulağındadır o da patlar. Sevgili Mevlütcüm sen Edwbiyatçısın bilirsin, Gerçeklerin böyle bir pis huyu var. Bi ara ortaya çıkıveriyor.

  • Düzceli
    Düzceli
    6.09.2022 16:13

    Suçu subut bulan bu kişiyi Milli Eğitim Camiasında görmekten büyük hicap duyarız. Ha, kendisi istifa etsin diyecem ama yüz olsa bu kişide zaten bunu yapmazdı. Başta Sayin Milli Egitim Midırü olmak uzere tüm uetkililerin gereğini yapmasını acilen istiyoruz.

  • Selim
    Selim
    6.09.2022 16:08

    Bu şahsiyet aynı zamanda Memursen evleri site yönetim kurulu başkanı ve milyonlara hukmediyor. Bu Yüzkarası kişilğin hem site yöneticiliginden hem de Milli Egitim camiasından aciliyetle ilişiği kesilmesi getekmiyor mu? Aksi durumda hem bu güzide camia yara alacaktır. Herkesi göreve davet ediyoruz. "Yoksa yapanın yanına kâr kalır" teorisi yine mi isleyecek? Bekleyip göreceğiz.

  • Vatandaş
    Vatandaş
    6.09.2022 16:00

    Peki bu eğitim camiasınin yüzkarası üç beş kuruşa tamah eden adam için ne yapıldı? Yoksa sadece rahatsız mı olduk. Müdür yardımcısı olarak tekrar görev vermek te ne demekmiş. Daha büyük okula göndermekte Başka bir garabet.

  • Birisi
    Birisi
    6.09.2022 15:19

    Bu adam ve ona destek verenler Memur-sen sitesinin eski yöneticilerine hırsız diye bağırıyorlardı. Yirmi liralık ek derse tenezzül eden bu adam Memur-sen sitesinin yönetim Kurulu Başkanı şuan. Fazla söze gerek var mı!!!?

  • Birisi
    Birisi
    6.09.2022 15:18

    Bu adam ve ona destek verenler Memur-sen sitesinin eski yöneticilerine hırsız diye bağırıyorlardı. Yirmi liralık ek derse tenezzül eden bu adam Memur-sen sitesinin yönetim Kurulu Başkanı şuan. Fazla söze gerek var mı!!!?