Kırmızı WC kapısı Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı Geylan’ın gündeminde

DüzceSonHaber

Kırmızı WC kapısı Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı Geylan’ın gündeminde
17.09.2022 - 12:35
Haber Merkezi
7

 

Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı Talip Geylan, “Mensubiyete göre yönetici atarsanız, sadece kendilerini rezil etmekle kalmaz, mesleğimizin saygınlığını da zedelerler” dedi.

Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı Talip Geylan, Düzce’de bir okulda, okul müdürünün kendisine özel tuvalet yaptırmasına ilişkin kamuoyuna yansıyan haberler hakkında açıklama yaptı. Geylan, bir sendikanın kadın kolları başkanını atama şartlarını taşımadığı halde proje okuluna müdür yapıldığını savunarak, “İşte böyle fark oluşturan icraatlar yapar. Liyakat ve ehliyet esasına göre değil de mensubiyete göre yönetici atanması yapıldığında öğretmenlik mesleğinin saygınlığı zedelenir” diye konuştu.

"Atamalar, MEB yönetici atama yönetmeliğine göre yapılmalı"

Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer’e çağrıda bulunan Geylan, “Akademik başarısı en yüksek olan çocuklarımızın okuduğu bu okullarımızın yönetici ve öğretmen atama süreçlerini keyfiyetten kurtararak, hakkaniyetli bir düzene kavuşturmalıdır. Söylemekten dilimizde tüy bitti. Proje okullarının yönetici atamaları da MEB yönetici atama yönetmeliğine tabi şekilde gerçekleştirilmelidir. Sayın Bakan Mahmut Özer’den beklentimiz ve isteğimiz aksi taktirde bu vebale herkes ortaktır” şeklinde konuştu.

 


Editör: D. Son Haber

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Düzce Son Haber (www.duzcesonhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (7)

  • Birisi
    Birisi
    18.09.2022 23:49

    Devleti ve milleti söğüşledigi müfettiş raporlarıyla sabit olan hırsız Egitim Birsenli müdüre dut yemiş bülbül gibi suspus olup yerelde bile tepki vermeyen Türk Eğitim Sen, ne oldu da yine Eğitim Birsenli Baska bir müdürün haberini genel merkezlerine ulaştırarak aciklama yaptırıp bülbül gibi şakıyor.

  • Birisi
    Birisi
    18.09.2022 23:48

    Devleti ve milleti söğüşledigi müfettiş raporlarıyla sabit olan hırsız Egitim Birsenli müdüre dut yemiş bülbül gibi suspus olup yerelde bile tepki vermeyen Türk Eğitim Sen, ne oldu da yine Eğitim Birsenli Baska bir müdürün haberini genel merkezlerine ulaştırarak aciklama yaptırıp bülbül gibi şakıyor.

  • Egitimci
    Egitimci
    18.09.2022 19:02

    Eğitim birsen başta olmak üzere tüm egitim sendikları bu yıl itibarı ile iflass etmişlerdir. Hepsine Allha rahmet eylesin. Kariyer Basamakları adı altında öğretmenleri bir sınavla ayrıştirmaya calisan bu ucube dayatmaya bir araya gelerek gür sesle HAYIR diyemeyen sendika musfeddelerinin şimdi wc üzerinden siyaset yapmalarını YEMİYORUZ ve HADİ ORADAN diyoruz. Birakin bu boş işleri de eğitim sisteminin başina büyük bela açacak KARİYER belasını başimızdan def edin. O zaman size sendikacı diyelim.

  • Remzi
    Remzi
    18.09.2022 14:31

    İktidarın şımarık yandaşları. Biri okulu sövüşler, diğeri özel wc yaptırır. Üstümize iyilik sağlık. Ama bu müdürün yaptığı daha masum ama nasıl olduysa wc muhabbeti daha fazla tuttu. Galip bey keşke zimmet konusunda da aynı duyarlılığı gösterseydiniz. Yoksa Şübe yetkilileriniz sizi bilgilendirmedi mi? Bence siz önce il yönetiminizi bir sorgulayın. Malesef eğitim sendikaları ozellikle de bu yıl eğitim başlamadan sınıfta kaldılar. KBS Sınavında yenilen golü kurtarmak için şimdi numara peşindeler.

  • Numaradan Sendikacılık
    Numaradan Sendikacılık
    18.09.2022 12:21

    Yine Düzce son haber'in gündem yaptığı Çilimlideki bir lisede yaşanan o vahim durum sonrası Türk Eğitim Sen'in bırakın tepki koymasını söylenti o ki il temsilcisi arkadaş Eğitim Birsen'in prensi olan ve aslında işlediği suçlar sonucu memuriyetten atılması gereken eğitim camiasının yuz karası malum şahıs için bizatihi devreye girmiş ve hırsizlığı sabit kişiyi korumuş. Şimdi numaradan Müdürwc falan. Geçin bu numaraları. Sendikacı diye geçiniyorsunuz. Alayınızın canı Cehenneme. Numaracılar...

  • Öğretmen
    Öğretmen