Uzunmustafa okulunda skandal iddia

DüzceSonHaber

Uzunmustafa okulunda skandal iddia
4.04.2022 - 11:08
Güncelleme 4.04.2022 - 12:28
Haber Merkezi
9

Uzunmustafa İlkokulunda velilerden skandal iddia geldi. Velilerin iddiasına göre bir sınıf öğretmeni ders sırasında sinir krizi geçirince çocuklara şiddet uygulayıp, sınıf içerisinde ki dolapları kırdı. Veliler ise öğretmenin değişmesini isteyerek okula gidip toplantı talep ettiler.

Uzumustafa İlkokulu’nda meydana gelen olayda velilerin iddiasına göre A.G.E isimli sınıf öğretmeni Cuma günü sınıf içerisinde sinir krizi geçirerek öğrencilere fiziki şiddet uyguladı. Öğretmen bununla da kalmayarak sınıf içerisinde ki dolap ve benzeri malzemelere zarar verdi.

Henüz ilkokul 3. Sınıfa giden öğrenciler öğretmenin bu tutumu karşısında psikolojik olarak sıkıntı yaşamaya başladılar. Haftanın ilk gününde okula gitmek istemeyen öğrenciler, velilerin eşliğinde okula gittiler.

Veliler yaşanan olaylar üzerine okul yönetimi ile görüşmek istese de okul yönetimi sorunun çözümü için milli eğitim müdürlüğüne şikayette bulunulmasını istediler.


Editör: D. Son Haber

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Düzce Son Haber (www.duzcesonhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (9)

  • Feride
    Feride
    5.04.2022 17:44

    Haberi yapılan öğretmen kibar, saygılı ve öğretmen vasiflariyla donanmış bir hanımefendidir. Öğrencilerin rahat ve pandemi sonrası sorumluluktan uzak halleri...Bir de buna amaaan hocam diyen gevşek veliler eklenince, yetersiz idarecilerle birleşince olay bu safhaya gelmiştir... LÜTFEN ÖĞRETMEN MESLEĞİNİ EZDİRMEYİN, ÖĞRETMENİ ÜZMEYİN......

  • Tozlu
    Tozlu
    4.04.2022 22:47

    Okulun genel öğretmenlerini kötüleyemeyiz bir tane ve onu da hiç birseyden haberi yok direk savunmaya geçen kendini ogretmen sanan şahsiyet ler gittiği sürece okul gayet iyi şahsen belkis hocada çocuğum var ogle mükemmel ogle mütevazi anlatamam çok seviyorum kendisi çocuklara aşkla bakıyor hiç birini asla inciltmiyor ben belkis hanımdan razıyım rabbjmde razı olsun kendisinden ama asligul hanim ramazanın ilk gecesi benim oğlumu çok aglatti rabbimde onu aglatsin insallah bir özür bile dilemedi kim

  • Yorumcu
    Yorumcu
    4.04.2022 16:12

    Bu kişi mesleğinden derhal alınmalı . Siciline islenmeli böyle ruh sağlığı bozuk insanlar eğitim yerlerinden uzak tutulmalı

  • Yorumcu
    Yorumcu
    4.04.2022 16:11

    Böyle insanların yüzü ve ismi saklanmalı. Veliler olarak bilinmeli önlem alinmali, çocuklarımızı guvenerek gönderdiğimiz okullarda böyle şeyler yaşanması çok korkunç . Yetkililer derhal önlem almalı kişiyi mesleğinden men etmeli .

  • Ahmet
    Ahmet
    4.04.2022 16:09

    O okulda bi sorumsuzluk var zaten ilgi elaka yok eğitim sifir

  • Bir veli
    Bir veli
    4.04.2022 14:33

    Okulumuzda benim de çocuğum okuyor.Çok şükür biz çok memnunuz.Hocamız da Fatma Çengel.Bu haberde psikolojik bir patlama olmuş burda sanırım

  • Veli
    Veli
    4.04.2022 12:06

    Çocukların psikolojisini bozdu yaptığı aşağılaması çocuklara şiddet göstermesi böyle bir eğitimci olamaz böyle bir öğretmeni okulda eğitimci olarak tutamazsınız. !!

  • Kardelen
    Kardelen
    4.04.2022 12:03

    Benim çocuğum o sınıfta ve şiddeti en ağır yaşayan kişi 9 yaşındaki oğluma güldü diye ogle bir tokat atmiski atarken yere düşmüş ne bir özür ne bir pişmanlık dahi yok egosu çok yüksek bir öğretmen Allah ıslah etsin onu ne diyim hayla daha velilerin toplandığı yere sırıtarak giriyor -ooo toplantı yapsak bu kadar katilim olmaz diyor ve arrik benim çocuklarım değil ne demek ya velileri yumusatacagina hayla daha zaten 1 senem var emekli olucam ne yaparsanız yapın bana dokunamazsın havasinda

  • Cafer
    Cafer