Öğretmen müsveddesi Hafize Dal göz altına alındı

DüzceSonHaber

Öğretmen müsveddesi Hafize Dal göz altına alındı
3.03.2022 - 10:10
Haber Merkezi
12

Muş’un Bulanık İlçesi’nde tweet atarak çocuklara ve Doğu halkına hakaret eden öğretmen müsveddesi Hafize Dal, dün gece göz altına alındı. Hakkında adli işlem başlatılan Dal, ifadesinin ardından serbest bırakıldı.

Düzce İl Emniyet Müdürlüğü’nde, İl Emniyet Müdür Yardımcısı olarak görev yaparken Muş’a atanan Aytaç Tefek, yine fırtına gibi esiyor. Muş’un Bulanık ilçesinde tweet atarak “Ben de tertemiz mis gibi çocuklarla ders yapmak istiyorum. Doğuda temizlik nedir bilmeyen çocuklar içerisinde hastalıklarla boğuşmak istemiyorum…Öğretmene değer verilmeyen bu ülkede öğretmen olduğum için çok pişmanım… 4 sene bu hataya mahkum edilmek istemiyorum" diyen ve görevinden uzaklaştırılan Hafize Dal olayı ile yakından ilgilenen Tefek, savcılık talimatıyla öğretmen müsveddesini dün gece göz altına aldı.

Göz altına alınan ve ifadesinin ardından serbest bırakılan Hafize Dal hakkında Halkın sosyal sınıf, ırk, din, mezhep veya bölge bakımından farklı özelliklere sahip bir kesimini, diğer bir kesimi aleyhine kin ve düşmanlığa alenen tahrik etme suçundan adli işlem başlatıldı.


Editör: D. Son Haber

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Düzce Son Haber (www.duzcesonhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (12)

  • Son
    Son
    28.04.2022 10:08

    Sürgün çare değil.surgun ettiklerinde hakkariye vana Ağrıya doğuya veriyorlardı bizi okumaktan soğuttular.dogu sürgün yeri olmamali

  • Son
    Son
    28.04.2022 10:06

    Acaba ne oldu bu iğrenç ötesi kadina

  • yetar
    yetar
    5.03.2022 17:28

    nekadar gerizekali radist ogretmen varsa irkci ve fasizt davranan, onlari ogretmenlikten ayirmakla kalmayip onlari anavatanimiz turkiyeden surmek gerek eskiden ne guzel cezalar vardi surgun bunlardan biriydi bu ne oldugu belli olmayanlara hatirlamalari icin en guzel ceza olabilirdi... matematik filozofuna tarih ogretmek isteyen zihniyetliler yuzunden insanlari asagilayacak ogretmenleredir bu ogretmenlere ceza misiliyle olmalidir bizi ogretenlerdir onlar bunu yaparsa baskasi ne yapmazki..

  • Ayten kusma
    Ayten kusma
    5.03.2022 16:07

    O ter temiz dugal cocuk lar senin gibi beyi ve ruhu kirli bir cardi unlarida kirletirdi Iyiki buyle uldu her iste bir hayir var .

  • Öğretmen
    Öğretmen
    4.03.2022 23:48

    Bunun gibiler kamudan ömür boyu men olmalı.Yazıklar olsun cahill

  • Kübra Demir
    Kübra Demir
    4.03.2022 22:17

    Öğretmen olabilirsin okumuş olabilirsin ama insan olamamışsın. Önemli olan insanın dış görünüşü değil içidir ama sen dış görünüşe önem vermişsin o yüzden bu hallerdesin yazık yemin ederim yazık bunca sene okumussun ama boş okumussun

  • ...
    ...
    4.03.2022 19:49

    Üstümüz başımız kirli olabilir. Ama en azından senin gibi zihniyetsiz değiliz! TERBİYESİZ KADIN.

  • ...
    ...
    4.03.2022 19:49

    Üstümüz başımız kirli olabilir. Ama en azından senin gibi zihniyetsiz değiliz! TERBİYESİZ KADIN.

  • Nida
    Nida
    4.03.2022 17:11

    Kesinlikle görevden alınsın yoksa çocuklara yazık olur öğretmenlik gibi mukkades bir göreve yazık olur...

  • Isimsiz
    Isimsiz
    4.03.2022 09:47

    Gönüllü gitmek isteyen,atanamayan öğretmen varken böyleleri atanıyor iste

  • azize sever
    azize sever
    4.03.2022 09:44

    cahilsin cahil.zaten sana ekmek verende suç.allah seni açlıkla sınasın.

  • metin orhan
    metin orhan
    3.03.2022 20:15

    insanın bedeni kirli olunca temizlenir ama insanın vicdanı kirli olunca onu hiçbir şey temizleyemez sen onca yıl okumuş sun boş... beynin boş bu boş beyinle zaten çocuklarımıza bir katkın olacağını düşünüyorum .ve seni Allah a havale ediyorum ve bütün Doğu Anadolu halkını bu insan müsvedde si için suç duyurusu yapmaya davet ediyorum ...