Aşırı hız kaza getirdi motosiklet sürücüsü metrelerce sürüklendi

DüzceSonHaber

Aşırı hız kaza getirdi motosiklet sürücüsü metrelerce sürüklendi
15.09.2021 - 12:26
Haber Merkezi
7

Çoban Dal-Çık geçitte meydana gelen kazada aşırı hızlı giden motosiklet sürücüsü direksiyon hakimiyetini kaybederek kaza yaptı. Metrelerce sürüklenen sürücü yaralandı.

Kaza gece saatlerinde Çoban Dal-Çık geçitte meydana geldi. Öztürkler Kavşağı mevkiine giden plakasız motosiklet sürücüsü Alper Esenoğlu, Dal-Çık altına geldiğinde motosikletin direksiyon hakimiyetini kaybederek düştü ve aşırı hız nedeniyle metrelerce sürüklenerek yaralandı. Yaralı motosiklet sürücüsü sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından Atatürk Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili olarak soruşturma başlatıldı. 


Editör: T. Solmaz

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Düzce Son Haber (www.duzcesonhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (7)

  • Teyzesi
    Teyzesi
    21.09.2021 20:31

    Bir okur size söylüyorum bizim motorumuz plakalı bilip bilmeden yorum yapmayın ismini yazarken gizlememişler plakamız dükkan adı olduğu için yayınlanmamışlar

  • Bir okur lafım sanaaa
    Bir okur lafım sanaaa
    21.09.2021 20:28

    Boş yorum yapmaya çok meraklısın sadece yorum yapmak için yapmışsın düzgün bi haber yapsaydınız eğer biz böyle yorumlar yapmak zorunda kalmazdık kimse hiç bir şey bilmiyo yalan yanlış haber yapmak yerine düzgün bilgiler öğrenipte öyle haber yapabilirdi yazmışsınya plakasız motora binmek suç diye o motorun plakası var hende bir iş yerine ait bir daha bilip bilmeden yorum yapma diye cevap yazdım

  • Bir okura cevap
    Bir okura cevap
    21.09.2021 20:27

    Sen mala kıymet veriyon demek ki can var burda gencecik cocuk canıyla mücadele veriyo plakasız olduğunu ne biliyon tescilli olmadığını bilip bilmeden çenesini açmak bu düzce nin tek suçu...boş yolda derken ıckili falan da degil sen boşuna kurma beyninde...

  • Bu yorum Bir Okur adlı kişiye
    Bu yorum Bir Okur adlı kişiye
    21.09.2021 20:20

    Kafffanın basmadığı bilimediğin konular hakkında boş boş konuşmuşun. Yok motor plakasızmış, yok bi insan boş yolda nasıl düşermiş. Sinirlerimiz zaten bozuk aslan kardeşimin canına bir zarar gelecek mi diye düşünüyoz birde böyle salak salak yorum yazan biriyle karşılaşıyoz. Benim yazdıklarım Bir okur adlı kişinin yorumuna.

  • Bir okur
    Bir okur
    19.09.2021 11:11

    Yorumlara bakıyorumda soruyorum boş yolda insan neden düşer. Neden kurallara uymaz. Sonra bir soru soruyorum neden insan plakasız tescili olmayan motora biner. Bence haberi yapanda değil motora binende suç var. Plakasız motora binmek tek başına bir suç zaten ona değinilmemişde ondan dedim.

  • ....
    ....
    19.09.2021 00:27

    Doğru düzgün haber yapmayıpta ailesini okadar üzdünüzki annesi sinir kırizi geçirdi Benim kardeşim aşırı hız falan yapmadı Böyle yalan yanlış haberleri yapıyorsunuz ama sonunu hiç düşünmüyorsunuz hakkınızda adli soruşturma başlatıldı bu haberi kaldırmadığınız sürecede soruşturma devam edecek bilginiz olsun

  • Düzceli
    Düzceli