Tanju Özcan Akçakoca ve Yığılca'ya talip

DüzceSonHaber

Tanju Özcan Akçakoca ve Yığılca'ya talip
2.10.2021 - 22:59
Haber Merkezi
9

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, bir Milletvekiline mektup yazarak Yığılca ve Akçakoca’nın Düzce’den ayrılıp, Bolu’ya bağlanması için ‘Kanun Teklifi ver’ diye istekte bulunduğunu açıkladı.


Bolu Belediye Meclis Toplantısı Ekim ayı birinci oturumu gerçekleşti. Oturumda Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’a Düzce’nin Kaynaşlı İlçesi’ne bağlı Muratbey Köyü’ne yardım malzemeleri gönderilmesi için protokol imzalanması yetkisi verilmesi gündeme geldi. Gündeme gelen madde Millet İttifakı meclis üyelerinin ‘Evet’, Cumhur İttifakı meclis üyelerinin ‘Çekimse’ oyu ile oy çoğunluğu olarak kabul edildi.

 

“BOLU’YA DENİZ GETİRMEYE ÇALIŞIYORUM”

Görüşmelerin ardından konuşan Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, “Düzce Belediyesi’nin durumuna bir bakın isterseniz. Nüfusları bizden daha fazla ama bütçeleri yok. Düzce’nin durumu içler acısı. Bir Milletvekiline mektup yazdım. Düzce’yi de, Yığılca’yı da daha yakından tanıma fırsatı buldum. Biz Özel İdaresi’ni eleştiriyoruz. İl Özel İdaresi’nin imkanları Düzce’den daha fazla. Bizim belediyenin imkanları Düzce’den daha fazla. O yüzden Yığılca ve Akçakoca’nın, Düzce’den ayrılıp, Bolu’ya bağlanması için ‘Kanun Teklifi ver’ diye rica ettim. Gerekçelerini de yazdım. Gerekirse Akçakoca ve Yığılca’ya sandık koyulsun. Ben inanıyorum. Siz buna da ‘Hayır’ dersiniz muhtemel. Bolu’ya deniz getirmeye çalışıyorum” ifadelerini kullandı.


Editör: A. Gölge

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Düzce Son Haber (www.duzcesonhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (9)

  • Yasin Metek
    Yasin Metek
    6.10.2021 01:43

    Sn. Mv. Lerimize Özellikle AKÇAKOCA YI SN. ÜMİT YILMAZA GÜVEN İYORUZ

  • Şamandar
    Şamandar
    4.10.2021 17:11

    Yığılca zaten Bolu, destekliyorum.

  • Cumhuriyet kadını
    Cumhuriyet kadını
    3.10.2021 13:49

    Yorumları okudum terbiyesizce ve saygisizca keşke akcakoca boluya bağlansa nerde o günler düzceyi oldum olası sevemedim

  • Nusretkara
    Nusretkara
    3.10.2021 13:31

    Yillardan beri yigilca duzce yolunu bile yapamadilar cumhurbaskani yigilcaya geldi biz ne daglari tepeleri deldik bu yolmu yapilmayacak dedi yine yapilmadi demekki biz duzceye ait degiliz TMO akcakoca gümüşova çilimliyede findik alimi yapiyor yigilcaya da alim yapmiyor koysunlar referandum sandigini yigilcanin onune yuzde seksen oyla Boluya baglanir bundan kimsenin şüphesi olmasin duzce milllet vekilleride bir düşünsün yığılca halki bizden neden memnun degil diye

  • ESKI BOLULU
    ESKI BOLULU
    3.10.2021 13:14

    Eskiden heppimiz boluya bagliydik kedi kopek gibiydik hep assalandik simdi guler yuzlu baskanim cikmis yigilca ile akcakocayi bana ver diye teklif sunmus bizi zamaninda elinizden kacirmasaydiniz yiyiyorsa bizi al geri ilce olarak bu koltuk kimseye kalmaz duzce belediye baska i gider yenisi gir o hizmet eder mehmet kelesi hirsiz derlerdi ama adamda hizmet vardi arar olduk bu ne yapti konuralp millet bahcesi yemekane yetmedi memet kelesin ise aldigi akrabasi olmayan garibanlarida isten cikartdi

  • Polat81
    Polat81
    3.10.2021 08:44

    İşine bak Başkan Düzce’den bi si.im alamazsın

  • Gıvırcık
    Gıvırcık
    3.10.2021 03:34

    Başkanın almışken Alaplı yı al boşver uğraşma sana Akçakoca yı vermezler.Bizim Zonguldak la hiçbir bagımız yok zaten Zonguldak in da bize tarihinden beri hiç bir faydası yok Zonguldak icin hersey Çaycuma demek Filyos demek.Bizi de kurtar Bolu yu da kurtar Zonguldak ı da kurtar herkes kurtulsun.

  • Ali Kara
    Ali Kara
    2.10.2021 23:44